Digitální marketing a komunikace

"ZÍSKEJ NOVÉ DOVEDNOSTI PRO DIGITÁLNÍ SVĚT“

úvodní DMK

Máš svůj profil na sociálních sítích a aktivně ho používáš? Na internetu jsi jako doma? Umíš editovat video, upravuješ si své fotky? Myslíš, že jsi kreativní? Jaká reklama se zobrazuje ve tvém prohlížeči? A chceš vědět proč? Zkus DIGITÁLNÍ MARKETING A KOMUNIKACI.

Digitální marketing nebo také online marketing je propagování produktů nebo služeb pomocí digitálních kanálů a technologií. Zahrnuje použití různých strategií pro získání potenciálních zákazníků nebo klientů na internetu.

Mezi běžné techniky online marketingu, se kterými se naučíš pracovat, patří optimalizace pro vyhledávače (SEO), placená reklama na kliknutí (PPC), marketing prostřednictvím sociálních médií, obsahový marketing nebo emailový marketing. Tyto metody ti pak v praxi umožní cílit na konkrétní klientelu, generovat příležitosti a budovat povědomí o značce.

Online marketing je velmi progresivní obor, protože stále více lidí používá internet k vyhledávání informací o produktech a službách před rozhodnutím o nákupu. Nabízí podnikům možnost oslovit široké spektrum zákazníků a dosáhnout měřitelných výsledků, což z něj činí efektivní způsob růstu podnikání. 

Jako absolvent digitálního marketingu najdeš široké uplatnění v agenturách nebo přímo ve firmách a podnicích všeho druhu.

Znalosti a dovednosti

VÝBORNÁ KOMUNIKACE

Prostřednictvím online marketingu oslovuješ veřejnost – zákazníky, tedy s nimi komunikuješ. Musíš umět jednat s kolegy, nadřízenými a klienty.

KREATIVNÍ PŘÍSTUP

Budeš vytvářet marketingové kampaně, které musí zaujmout a přilákat zákazníky. Bez kreativity je úspěch v marketingu téměř nemožný.

ORIENTACE V ONLINE PROSTORU

Úspěšný marketér se musí dobře orientovat v online prostředí a znát zákonitosti a funkce digitálních médií.

PRÁCE V TÝMU

Dobrý marketing je jako dobře namazaný stroj – musí fungovat všechny jeho součásti, tedy všichni lidé v týmu.

JAZYKY

Kvalitní texty dnes umí vytvářet umělá inteligence, ale někdo takový text musí přečíst či zrevidovat. Čeština a angličtina jsou v současné době nezbytným základem. Každý další jazyk je plus.

ANALYTICKÉ MYŠLENÍ

Budeš muset umět analyzovat trh a konkurenci nebo vyhodnocovat efektivitu marketingových aktivit své firmy.

Uplatnění v praxi

  • Specialista online marketingu / Marketingový specialista
  • Specialista na sociální sítě a content marketing
  • Webmaster
  • Marketing manager
  • PPC specialista
  • SEO specialista
  • Datový analytik

Naši úspěšní absolventi

Filip Molčan

Sociální podnikatel a cestovatel

Radek Miškovský

Podnikatel, podporovatel smysluplných nápadů a nadějných talentů!

Jakub Fišer

Webové stránky, fotografie, marketing

Evropská obchodní akademie