Již potřetí se studenti Evropské obchodní akademie mohli zúčastnit startupového festivalu tentokrát pořádaného v nově zrekonstruovaných prostorách Inovačního centra v Ústí nad Labem. Festival byl opět oslavou podnikání, kreativity a plný příběhů úspěšných lidí, kteří se nebojí vzít život do svých rukou a realizovat vlastní nápady. Studenti si se zájmem vyslechli strhující příběh Davida Duce – zakladatele platformy Tiktokuj.cz a dozvěděli se, jak efektivně lze propagovat vlastní byznys včetně sebe. Termíny z oblasti digitálního marketingu se to na festivalu jen hemžilo, a tak studenti viděli a zažili na vlastní kůži na chvíli, o čem je dnešní okolní svět, který na ně čeká, až vyjdou ze školních lavic. Inspirace bylo plno a studenti dostali možnost sestavit si náplň dne, dle svých potřeb a zájmů naplněnou přednáškami, workshopy, HR randem a v neposlední řadě také sladkým občerstvením v podobě cupcaku od Ústecké firmy Family Bakery.
- Jan Vojtíšek, 3.S „Celkový dojem z celé akce mám dobrý. Organizace byla povedená a prostředí budovy bylo příjemné. Dalo se tam dozvědět hodně užitečných informací. Každý si mohl odnést to, co ho zajímalo.“
- Veronika Čičáková, 3.S „Festup se mi líbil, bylo to zajímavý, hlavně ty informace o Tiktoku. Dozvěděla jsem se hodně věcí, o kterých jsem nevěděla, a tak. Zajímavý byly ještě ty informace o reklamách, ze za to kliknutí na tu reklamu mají peníze.“
- Tereza Tarantová, 3.S „Bylo přínosné se dozvědět o sociální síti ve formě marketingu. Ocenila bych příště více algoritmu,protože mi to přišlo dost obecné. A ukázat i reálnou stránku podnikání, že je to dlouhá a trnitá cesta. Nejvíc mě fascinoval fotbal, který jsme hráli pomocí mysli.“